Veelgestelde vragen

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bestellingen worden binnen 1 tot 7 dagen verzonden. Binnen Nederland is de overkomstduur 1 tot 2 dagen. Heb je je sieraden voor een bepaalde datum nodig, zet dit dan in de bestelnotitie of neem even contact op. Dan laat ik je weten wat er mogelijk is, zodat je zeker weet dat je pakketje op tijd verzonden wordt.

Bestel je iets via nabestelling, dan betekent dit dat het sieraad nog gemaakt moet worden. Je kunt er ook dan op rekenen dat je pakketje binnen een week verzonden wordt.

Oorklimmers: links, rechts, een paar? Maakt dat uit?

Ja. Omdat elke oorklimmer met de hand gemaakt wordt, kunnen er kleine verschillen tussen de oorklimmers zitten. Wanneer je ‘een paar’ bestelt, zorg ik ervoor dat de oorklimmers mooi aan elkaar gespiegeld zijn. Wil je één oorklimmer dragen? Kies dan voor ‘links’ of ‘rechts’. Je kunt ‘links’ prima in je rechteroor dragen, maar dan is hij wel ondersteboven.

Hoe doe ik zo’n oorklimmer in?

  • Steek hem in zoals een normale oorbel.
  • Duw de oorklimmer horizontaal naar achter.
  • Knijp hem even vast zodat hij stevig maar comfortabel om je oor klemt.

Of bekijk deze video om te zien hoe het moet.

Heeft Stonestreet ook een fysieke winkel?

Stonestreet heeft op dit moment geen fysieke winkel. Wil je de sieraden graag in het echt bewonderen dan kun je één van de markten bezoeken of contact opnemen via het contactformulier. Schrijf je in voor de nieuwsbrief om op de hoogte te blijven van evenementen waar Stonestreet aanwezig is.

Op dit moment is er een selectie van Stonestreet verkrijgbaar bij Grut in Nijmegen. Hier kun je ook heerlijk en gezellig eten en drinken!

Zit er garantie op de sieraden?

Stonestreet hanteert een standaard garantietermijn van 2 maanden. Als er iets mis is met je sieraad, neem dan alsjeblieft contact op door een mailtje te sturen naar info@stonestreetjewellery.nl. Voeg een foto van je sieraad toe, zo kan ik je het snelst helpen. Is je sieraad beschadigd door anders dan normaal gebruik? Dan kan het indien mogelijk tegen geringe kosten gerepareerd worden.

Ik wil mijn bestelling als cadeau versturen. Kan dat?

Alle bestellingen worden mooi verpakt en zijn een cadeautje om uit te pakken! Wil je je bestelling extra feestelijk verpakt hebben, bijvoorbeeld met een handgeschreven felicitatie? Dat doe ik graag voor je. Geef je boodschap door als opmerking bij je bestelling en ook of het afleveradres van jou of van de ontvanger is. Dan wordt je bestelling extra feestelijk ingepakt.

Ik ontvang geen nieuwsbrief, maar ik heb me toch ingeschreven?

Check je spambox! Wanneer je je inschrijft voor de nieuwsbrief krijg je een mailtje om je aanmelding te bevestigen.

Waar kan ik terecht met mijn klacht?

Wanneer je ontevreden bent over een product of dienst van Stonestreet neem dan alsjeblieft contact op via het contactformulier of via info@stonestreetjewellery.nl, zodat we tot een oplossing kunnen komen.Ik heb een andere vraag.

Ik heb een andere vraag.

Je kunt je vraag stellen via het contactformulier of via info@stonestreetjewellery.nl.